“Autumn is a second spring when every leaf is a flower.”
Publicerat den

 
Som ni vet så älskar jag hösten och det är min favorit årstid. Det bästa med hösten är serier, varm te, choklad och massa filmer. Sedan att det är mörkt så tidigt på dagen och sedan även att det regnar och att det finns så mycket löv. Men tänkte be om ursäkt att jag inte har bloggat så mycket denna månaden. Har helt enkelt bara jobbat, varit sjuk och jag har även sagt upp min lägenhet. Jag har tänkt mycket på det men jag behöver verkligen vila, spara pengar och bara vara med min familj. Jag har haft det jobbigt senaste tid, mått skit och helt enkelt inte varit lyckig. Men hoppas på att det ska bli bättre nu när jag flyttar hem igen. Jag flyttar i januari och hoppas på att starta om med allt. Jag vill verkligen må bättre och vara lyckligare. Men nu ska jag titta på Så Mycket Bättre. Så hörs vi mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?