"I wanted to start a life with you, but not anymore."
Publicerat den

 
Då var det ännu en ny vecka. I söndags natt så tittade jag Oscarsgalan och den höll på från 02.30-05.30. Jag sov typ kanske 3 timmar och var vaken under hela söndag & måndag. Så man kan ju säga att jag var trött när jag somnade igår. Men jag älskade att Alicia Vikander vann en Oscar, för bästa kvinnliga biroll. Brie Larson vann för bästa kvinnliga huvudroll & man får ju inte glömma att Leonardo DiCaprio vann för bästa manliga huvudroll. Jag blev ju super glad, jag visste att han skulle vinna eftersom han spelade så bra i den rollen. Sedan så vaknade jag runt halv 9 på måndag, så sov typ 3 timmar. Men igår så var jag hemma och var även på Väla och köpte lite saker på H&M och sedan skulle jag till fixa min andra tatuering. Och blev super nöjd med den. Den andra tog 15 min och kommer säkert fixa fler tatuering. Älskar verkligen små tatuerngar som har en betydelse. Sedan när jag påväg hem så köpte jag med mig lite mat, eftersom jag inte ätit mycket under dagen. Sedan när jag kom hem så åt jag mat och tittade på Chicago Fire. Jag somnade ganska tidigt. Vaknade idag runt halv 8 och startade min dag med en kopp kaffe och vatten. Sedan har jag bara tittat på Chicago Fire. Ska faktiskt duscha nu, städa här hemma. Sedan ner till stan och sedan ska jag jobba. Vi hörs mer senare. Puss! ♥



Emma -Merakibeauty.se

så snygga naglar!



URL: http://merakibeauty.se


Veronica Wallgren

Älskar Chicago fire :)



URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?