"I don't wanna be with you, ever again."
Publicerat den

 
Hoppas alla har haft en superbra helg, min bestod för det mesta av jobb. Jag jobbade halva lördagen, hela söndag och måndag. Så man kan ju säga att jag var trött när jag kom hem igårkväll. Somnade ganska snabbt efter att jag la mig i soffan och skulle titta på Chicago Fire. I lördags efter jobb så åkte jag med mamma till affären och handlade lite mat. Sedan när vi kom hem så åt vi middag och tittade på tv. Sedan skulle mello börja och tittade färdigt på andra chansen och alla mina favoriter gick vidare till finalen som är på lördag. Tittade sedan på James Bond: Skyfall och somnade sedan efter att filmen var klar. I söndags vaknade jag runt 9 och startade dagen med kaffe och att duscha. Sedan så skulle jag till jobbet. Jobbade hela söndag och när jag kom hem så tittade jag på The Hunger Games, Catching Fire & Mockingjay Part 1 eftersom Mockingjay Part 2 kommer ut på Digital HD idag. Kan fortfarande inte fatta att alla filmerna är över. Som ni vet så älskar jag The Divergent Series och ska 3:e filmen imorgon och är så taggad på det. Längtar verkligen till att se vad som händer med Tris & Four i filmen. Jobbar 4 timmar idag så kanske inte blir den bästa uppdateringen men ska försöka så gott jag kan. Men jag ska faktiskt fixa lite saker nu och fortsätta dricka mitt kaffe. Så hörs vi mer senare. Puss! 



Veronica Wallgren

Ser verkligen ut som en god frukost :)



URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/


a n n i k a

Mums!



URL: http://blogofphoto.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?