"I do not wanna be your girl anymore."
Publicerat den

 
Godmorgon mina fina läsare. Hoppas ni alla har haft en bra vecka. Jag startade min vecka med att fixa min garderob. I söndags fixade jag mitt rum och organieserade saker jag ska ha med mig när jag flyttar. Känns så mycket lättare nu när allt är organiserat. Kanske dags att börja köpa saker till lägenheten. Jag älskar inredning så funderar på att köpa lite saker till vardagsrummet och köket samt mitt sovrum. Sedan kankske börja med att planera hur sovrumet ska se ut. Jag har så många idéer men jag vet vilka färger min lägenhet ska ha. Det kommer vara en blandning mellan rosa, grå och vit samt även lite svart. Jag tycker det är så fint när man har en lägenhet med ljusa färger, allt blir så mycket finare. Men denna veckan har jag för det mesta jobbat och inte haft tid att blogga alls. Jobbar tills nästa torsdags kväll utan en enda dag ledigt. Sedan är fredag, lördag, söndag & måndag och det ska bli så skönt. Men ska faktiskt till frisören idag och fixa håret ljusare, bloggar om det när jag kan. Men ska fixa lite saker nu, skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?