ÄNTLIGEN HELG
Publicerat den

 
Skönt med helg även om det är söndag. För vissa så är det jobb imorgon men jag är ledig idag och imorgon. Idag har jag en sak planerat, städa mitt rum och börja organisera till flytten. Just nu sitter jag med en kopp kaffe och försöker förbereda lite blogginlägg. Tänkte att det kan vara smart till dagar när man har mindre tid! Skalet kommer ifrån caseapp.se om någon funderar! Det är jätte fint och jag älskar det. Jag ska ju som sagt fixa och organisera lite i mitt rum inför flytten så att det blir lättare att packa. Sedan imorgon ska jag städa min garderob, har så mycket kläder som jag inte använder som jag vill bara slänga. Får se vad jag gör med kläderna. Sedan så har jag planer på att se Allegiant i veckan igen, eftersom jag älskade vissa scener i filmen. Men nu ska börja att städa mitt rum och börja organisera. Vi hörs mer senare. Puss! 



rememberthiis.blogg.se

Skönt med en ledig dag :)



URL: http://rememberthiis.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?