Poddtips
Publicerat den

 
Såhär i sommar och semestertider så är vi många som gillar att koppla av med poddavsnitt i våra hörlurar. Jag vill tipsa er om P3 Dokumentär. Jag har tipsat om det förut men tänkte att jag kunde skriva ihop en liten lista med några favoriter. Det är rätt svårt att välja bland alla grymma avsnitt så har säkert glömt någon jag verkligen älskar men men!
 
Mordet på John Hron, Diskoteksbranden i Göteborg, Fallet Linda Chen, Kidnappningen av Uppsalastudenten, Peter Rätz, Svensken i Bolivia, Självmordet på Flashback, Mordet på Fadime, Mordet på Peela, Mordet på Kevin, Alexandramannen, Södermannen, Vipeholmsexperimenten, Hagamannen, 20 år sedan Estoniakatastrofen, Knutbydramat, Helikopterrånet, Skolskjutningen på Columbine High School, Sjukhusmorden, Fängelseupproret på Tidaholmsanstalten.
 
Som sagt, finns ju hur många avsnitt som helst och har hitills gillat varje avsnitt jag börjat lyssna på. Men dessa ovanför kan ni i alla fall lyssna på om ni behöver tips. Jag har lyssnat på nästan alla avsnitt så behöver nya tips.. Har lyssnat på Mordpodden och Spår. Behöver nytt att lyssna på så om ni har några tips på liknande poddar så uppskattar jag gärna om ni lämnar en kommentar!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?