Love me or hate me, but don't leave me here alone.
Publicerat den

 
Hoppas alla mina fina läsare hade en bra start på veckan för jag hade det. Jobbade hela dagen igår och när jag kom hem så tittade jag på Chicago Fire. Älskar ju Chicago PD & Chicago Fire, världens bästa serier. Kommer göra en sammanfattning av första 3 säsongerna. Bästa serien ever, men idag ska jag också jobba och sedan är jag ledig i 2 dagar. Ska bli sjukt skönt, förtjänar verkligen det. Har verkligen jobbat sjukt mycket under senaste tiden. Men glömde att säga till er, i mars åker jag till Stockholm helt själv. Har bokat en weekend där, åker mellan 24/3-28/3 och är så glad. Ska shoppa så mycket där, desutom finns det saker där som inte finns här i Skåne. Så som lush och NK & även massa bra restauranger. Så taggad på att åka dit. Men i alla fall, ska fixa lite saker nu. Skriver mer senare. Puss! 



Amanda Andersson

Så mysigt!😊



URL: http://justlovemyway.blogg.se/


Matilda Berlin

Men åhh vilken mysig frukost! Har inte sett den granolan förut, men den ser riktigt god ut :)



URL: http://matildaberlin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?