"You have to give me some space. I cannot do this anymore"
Publicerat den

 
Hoppas alla har haft en bra helg. Jag har jobbat för det mesta, men i fredags och lördags var jag med killen och vi tittade på film och melodifestivalen. Kanske inte sagt detta med jag har fått en lägenhet. Jag är super glad, äntligen ska jag flytta till min egen lägenhet. Det är en tvåa och är jätte fin. Jag flyttar i maj så man hinner planera och spara pengar. Men jag är supertaggad på att flytta, äntligen har man ett eget boende och folk kan inte kritisera mer. Jag bor i ett hushåll där jag får kritik hela tiden hur jag ser ut och allt jag gör. Men jag skriver på kontrakt imorgon. Men jag skulle egentligen jobbat idag men stannar hemma idag eftersom jag är sjuk. Men jobbar på söndag istället. Så förlorar inte några timmar, vilket är nice. Men idag ska jag bara ligga i sängen och titta på The Fosters och vila, behöver verkligen det. Dessutom är jag ledig imorgon. Så behöver säkert inte ta ledigt på onsdag. Men nu ska jag göra en sammanfattning om säsong 1 av The Fosters. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?