Jag svarar på frågor om skam.
Publicerat den

 
1. Den karaktär som jag blev kär i först
Noora. Upptäckte snabbt in i säsong 1 att hon var min favorit. Samtidigt gillar jag så många att det är svårt att bara välja en. Gillar alla tjejerna.
 
2. Den karaktär som jag aldrig förväntade mig att älska så mycket som jag gör nu. 
Isak! Jag gillade inte Isak i början av säsong 1 men sedan så insåg jag vem han egentligen var. 
 
3. Den karaktär som alla älskar men som jag inte tycker om.
Jag har inte alltid varit så förtjust i Isak. Hans historia är otroligt gripande och skådespelaren gör ett fantastiskt jobb med rollen och jag vill bara att allt ska gå bra för honom. Men jag gillade inte honom alls i säsong 1. Han kan bete sig rätt själviskt ibland och när han var taskig mot Eva i början när hon var tillsammans med underbara Jonas. Sen har jag ändrat mig lite för varje avsnitt och i senaste avsnittet kände jag verkligen hur jag förstod honom. Sambandet med hans mamma/Even var så heartbreaking. Isak och Even är goals! Det har jag alltid tyckt men samtidigt tog det ett tag innan jag började värma upp till Isak.
 
4. Den karaktär som alla hatar men som jag tycker om.
Ska jag vara helt ärlig så gillade jag inte Emma (hade något på g med Isak i början) och Sonja (som var tillsammans med Even) men de verkar vara fina tjejer och jag insåg sedan vem de egentligen är. 
 
5. Den karaktär som jag en gång älskade men inte längre.
Noora. Eftersom hon inte är tillsammans med underbara William mer. 
 
6. Den karaktär som jag vill ”smoocha” (alltså kyssa)
Even, Isak eller William. 
 
7. Den karaktär som jag själv skulle vilja vara.
Noora, Isak eller Even. De är bara helt underbara! 
 
8. Den karaktär som jag vill slå till.
Det måste vara Niko som är Williams bror, det han gjorde mot Noora var så elakt. 
 
9. Ett par som jag älskar
Isak & Even men även Noora & William. 
 
10. Ett par som jag hatar.
Kanske Vilde/William för att jag bara ville ruska om henne och få henne att glömma honom.
 
11. När jag började titta på serien.
Började titta på Skam den 13 December.  
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?