"It's the most wonderful time of the year."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar. Har inte blivit så mycket uppdatering här på bloggen men jag har inte haft tid att blogga mycket. Som ni vet så jobbar jag sjukt mycket denna månaden. Men jag har även följt serien Skam som är nog den bästa serien ever. Älskar verkligen serien, så sjukt underbar. Säsong 4 kommer till våren men är snart klar med säsong 3 och jag bara älskar Isak, så söt han är och Even (som är hans pojkvän). Älskar verkligen Skam, man blir ju bara besatt av serien ju. Men i alla fall, kan ni fatta att det är jualfton om 3 dagar? Känns inte som de och jag är inte taggad alls på julen. Jag kommer vara ensam denna julen och nyår. Min mamma och syster ska åka till New York. Men jag kommer vara ledig från 24/12-28/12 och det ska bli skönt att vara ledig. Då kommer jag titta på några serier, ska se vilka serier jag ska titta på. Några tips? Men nu ska jag fortsätta titta på Skam och dricka kaffe och göra lite frukost så hörs vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?