"I wanna be yours, but I can't do it anymore."
Publicerat den

 
Men hallo på er mina fina läsare, länge sedan jag skrev här på bloggen. Men som ni vet så jobbar jag mycket, har sällan tid och dessutom så åker jag till Paris snart. Försöker fixa saker till resan sedan även planera lite saker som jag och mamma kan hitta på där. Förutom att fika, dricka vin och promenera. Kommer ta med min system kamera, för då blir det massa bra bilder. Vi åker om 1 vecka och jag är så taggad på att åka. Förtjänar verkligen semster. Kommer vara ledig i hela 6 dagar och hoppas på att det blir fler inlägg, men jag är ledig på torsdag och lördag och då kommer jag att blogga mer. På torsdag ska jag städa lägenheten och sedan hem och packa. Flyttar alla saker på lördag. Min familj kommer att hjälpa mig. Men nu ska jag titta på The Originals (den bästa serien som finns, efter The Vampire Diaris såklart. Borde jag sammanfatta alla säsonger?! Vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?