"You cannot do this anymore and I am so done."
Publicerat den

 
Godmorgon mina fina bloggläsare. Hoppas alla har haft en bra helg, jag har jobbat hela min helg så det är därför det blev ganska tomt här på bloggen. Hela lördag, söndag och måndag var heldagar för mig på jobbet. Idag jobbade jag 4 timmar och är imorgon är jag ledig. Ska bli så skönt att vara ledig, dessutom så får man ju sin lön snart. Riktigt nice nu innan jag ska flytta, har köpt lite saker till min lägenhet men vämtar med att köpa en soffa när jag har flyttat in och vet vilken jag ska köpa exakt. Den ligger på 5k och är faktiskt riktigt fin och den finns på Mio. Jag kommer starta blogga på riktigt när jag har flyttat in i min lägenhet. Nu bloggar jag när jag kan tyvärr. Men flyttar om mindre än 2 veckor och det ska bli så kul att äntligen bo själv. Jag vet att jag har skrivit mycket om att jag ska flytta men är bara så taggad. Men nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och sätta igång en film. Skriver mer imorogon, då ska jag hämta lite filmer som jag har beställt samt mina 4 koppar från Swedish Grace. Sedan ska jag träffa en kompis, skriver mer imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?