"Without coffee I can't do anything."
Publicerat den

 
Godmorgon alla mina fina läsare. Jag startade min dag med en kopp kaffe och vatten. Jag dricker alltid 0,5 l vatten på morgonen och känner mig alltd bättre efter det. Men i måndags så var jag ute och köpte en svart fin bomber jacka. Den är väldigt skönt och passar perfekt till mina fina vita sneakers. Jagköpte ett par Nike Air Force 1 och de är så sjukt sköna att gå i. Sedan så åkte jag till affären och handlade lite mat. På tisdag så gjorde jag inte så mycket än att jag vilade. Fixade lite saker till mitt rum sedan så vilade jag, hade sjukt ont i magen så fick ta mycket tabletter. Kändes mycket bättre på kvällen. Jag bara satt och lyssnade på bosnisk musik resten av kvällen. Sedan igår så jobbade jag och gjorde inte så mycket mer än att skicka tillbaka en film och skickade iväg lite papper angående flytten. Ska jobba idag och sedan är jag ledig imorgon. Tror jag bara ska packa idag och sedan ska jag se till att fixa lite saker här hemma nu. Men ska försöka skriva mer senare måste fixa lite saker nu. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?