Sammanfattning: Chicago PD (Säsong 1)
Publicerat den

 
Eftersom jag ville ta en paus från Empire så valde jag att se Chicago PD. Och jag vill varna er som planerar att se denna serien i framtiden. Läs inte vidare om ni inte sett hela serien. Jag kan absolut tipsa om denna serien. Den har allt, drama, kärlek, poliser, action och massa grymma scener med Sophia Bush. 
 
Nu har jag sett första säsongen så tänkte berätta lite om säsongen, hoppas nu gillar det:  första säsongen så lär man känna Erin Lindsay. En detektiv för polisen i Chicago. Hon jobbar med sina kollegor. Hennes chef som även är en far för henne gör allt för att skydda henne. De får nya jobb hela tiden, men deras jobb är att hitta mördare och folk som säljer droger till andra. I denna säsong får man även se lite kärlek mellan vissa par.
 
Under första säsongen så får man lär känna alla detektiver. Chicago PD följer Chicago Police Department uniformerade poliser som patrullerar takten och gå med stadens gatu brott och detektiverna för enheten Intelligence som bekämpar stadens största brott , inklusive organiserad brottslighet, narkotikahandel och uppmärksammade mord. Erin Lindsay är en detektiv som även är en slags dotter till Henry "Hank" Voight som även en chef för Chicago P.D och man följer han och hans team för att få fred på staden. I första säsongen får man se massa hemska scener av olika människor som dör, blir mördade av olika mördare som har haft problem under vissa år tillbaka. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?