"In Heaven, it is always Autumn."
Publicerat den

 
Då var det torsdag och snart är det helg igen, känns att tiden går bara snabbare och snabbare. Igår jobbade jag 4 timmar och även i tisdags och blev hemkörd från jobbet på tisdag av min kära kollega. Eftersom det regnade mycket då, så hon körde hem mig. Tyckte det var jätte snällt av henne. Sedan när jag kom hem så tittade jag på en teaser trailer för The Divergent Series: Allegiant och jag älskar den. Har redan laddat upp den på bloggen. Sedan igår så kom en ny trailer för The Hunger Games: Mockingjay Part 2. Den är inte som alla andra trailers, den finns också på bloggen. Sedan så när jag kom hem från jobbet så fixade jag lite saker innan jag skulle sova. När jag la mig tittade jag på lite avsnitt av The Big Bang Theory. Sedan somnade jag runt 22 och vaknade idag runt 7 idag och startade min dag med en kopp kaffe och ett glas vatten. Sedan nu tittar jag på säsong 2 av The Big Bang Theory och tänkte sammanfatta säsong 1 under dagen. Men nu ska jag fixa lite saker och sedan tänkte jag fixa lite saker till bloggen. Men vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?