Höstfrågor ♡
Publicerat den

 
Känner du dig lycklig och glad nu när hösten är här? Ja, jag tycker att hösten är så mysig!
Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst? Jag kommer använda många stickade tröjor, polotröjor och kappor!
Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan - hur såg ditt liv ut? För ett år sedan såg mitt liv så mycket annorlunda ut jämfört med idag. Jag mådde verkligen dåligt då, jag hade fortfarande inte kommit ut och jag var arbetslös och hade ingen flickvän. 
Vad gör du om dagarna egentligen? Jag jobbar för det mesta. Men sedan bloggar jag såklart och umgås med nära och kära.
Vad lyssnar du på för musik? Jag lyssnar för det mesta på låtar som får mig att bli på bra humör. Jag älskar låtarna från serien Empire. 
Vad läser du? Just nu läser jag första Harry Potter boken. Älskar den! 
Vilken serie följer du? Just nu tittar jag på The Big Bang Theory. 
Vad var bäst med sommaren? Att jag hittade ett jobb! 
Vad var sämst med sommaren? Att jag reste till Kroatien för att jobba i några månader, men stannade bara en!
Ditt bästa skönhetstips inför hösten? Ta hand om er hud och ert hår nu när kylan kryper in! Skrubba huden och smörj in er efteråt och självklart en härlig hårinpackning för håret.



Johanna

älskar hösten! super mysig!



URL: http://www.jojosmind.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?