"We should talk about this."
Publicerat den

 
Hoppas alla har haft en bra helg.  Jag har ju inte bloggat så mycket men har varit upptagen med massa jobb och dessutom valde jag att ta en liten paus från min blogg. Känner ingen ork till att blogga nu när jag har ett jobb. Älskar att jag jobbar så mycket. Tjäna massa pengar och sedan så vet man att man har gjort ett bra jobb. Men i lördags så tvättade jag och sedan hämtade jag och mamma syrran från Lund som var på semester och efter det så åkte vi till Nova Lund och tog en fika på Espresso House. Jag drack en frappino med jordgubb och vit choklad. När vi kom hem fixade vi till oss och sedan skulle vi på en middag hos ett par vänner. Vi åt tacos hos de och sedan så hade vi det mysigt med vin, bra musik och mycket skratt. När vi kom hem så somnade jag ganska fort. På söndag, måndag och igår jobbade jag mycket. Idag och imorgon är jag ledig. Tänkte gå ut en runda snart men först ska jag dricka klart mitt kaffe. Skriver mer senare. Puss! 



Sam

WAW vackra bilder av vintern :D



URL: http://samfranklin.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?