5 bra saker med hösten
Publicerat den

Snart är hösten här, färgglada löv ligger på marken, det är regnigt och kyligt. Jag är en sådan person som inte alls tycker om kyla, snö och regn utan jag gillar sol och värme helt klart. Det är nog många som är som jag, och det är många där ute som faktiskt mår dåligt och gräver hellre ner sig i jorden när hösten, eller vintern kommer. Men det finns faktiskt bra saker med hösten också, tänkte peppa er alla som tycker hösten är hemsk med 5 bra saker med hösten.
 
 
Varm choklad och chai-te – hur underbart är det inte att gosa ner sig i soffan med en mysig varm filt, kolla på en film/tv, och dricka varm choklad med grädde. 

Oversize stickade tröjor – mysigt att gå runt med förstora, och stickade tjocktröjor hela dagen. Jag älskar tjocka, mysiga, och stickade tröjor i alla möjliga färger. Till det ska man också ha en stor stickad halsduk!

Fotografering - Jag älskar att fota på hösten, det blir så många fina bilder. Så fina färger också, jag älskar alla färger som hösten erbjuder på bild. 

Höstens färger – underbara färger på träden, gult, orange, rött och brunt. Passa på att gå långa promenader och ta med kameran för det blir otroligt fina bilder.
 
Uggs – yes, hösten är perfekt för att vandra runt i uggs. Dom är så varma, mysiga och snygga så passa på att använda uggs tills vintern kommer. Mysigt!



Miss Baby Peaches

Håller med på alla dina punkter! Vart himla sugen på höstmys nu!



URL: http://babypeaches.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?