"November is finally here."
Publicerat den

 
Då var det äntligen novmber och jag älskar denna månaden, ni kan ju gissa varför. För The Hunger Games: Mockingjay Part 2 kommer ut, äntligen! Denna månaden ska jag också försöka hinna köpa alla julklapparna till familjen. Känns helt sjukt att det är november redan, älskar denna månaden. Händer en massa saker ändå, min telefon kommer nästa vecka. Jag längtar till detta så mycket, dessutom så ska jag även börja blogga mer från min mobil. Ska bli jätte kul att börja från början med telefonen, vill bara starta om helt enkelt. Men denna helgen har jag jobbat en del timmar. Kom hem runt 21 idag och ska nu titta på en film. Men sedan ska jag lägga mig, imorgon jobbar jag från 16 och ska dusha innan jobb imorgon också. Bara vila lite, skriver mer imorgon. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?