"Christmas time in soon here."
Publicerat den

 
Hoppas alla har haft en bra helg för det har jag. Jag jobbade fredag och lördag och sedan var jag ledig söndag och dom ni kanske ser så har det snöat en massa och även här i Skåne. Jag älskar att vintern äntligen är här. Som ni vet så såg jag The Hunger Games: Mockingjay Part 2 förra veckan. Och älskade filmen så mycket så jag ska se den på onsdag igen. Får ju lön imorgon och känner att jag ville bara njuta lite eftersom jag har jobbat så mycket under senaste tiden, dessutom är jag ledig på torsdag. Min mamma åker till Belgrad med sin bästa vän imorgon. Så avis på henne, men det som är positivt är att julen är på väg om exakt 1 månad är det julafton. Helt sjukt vart tog tiden vägen? Kändes som det var sommar nyss. Men det jag älskar är att julen är snart här, dags att köpa julklappar till familjen. Jag älskar julen, så underbart mysigt! Ska shoppa lite på torsdag då jag är ledig. Men ska göra v mig nu och sedan ska jag jobba. Skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?