20 FRÅGOR!
Publicerat den

 
1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då? Helt utan tvekan Gossip Girl. 
2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn? Jag ville bli kock eller bagare faktiskt. 
3. Tennisspelare eller lastbilschaför? Tennisspelare, eftersom jag inte skulle kunna jobba som lastbilschaför. 
4. Vilken är din favorit doft? Girlfriend by Justin Bieber måste jag säga, älskar den doften. 
5. Om du fick jobba vart du ville, var skulle du vilja jobba då? Helt ärligt, mitt nuvarande jobb måste jag säga. Älskar det, eftersom jag får göra massa saker. Inte bara samma sak, utan variera hela tiden. 
6. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du? Spenderar tiden med min familj. 
7. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet? Jobba i ett kontor ;)
8. Vilket är ditt favoritverktyg? Min dator, iPad & min telefon. 
9. Vad gör du om tio år? Chef på något ställe och ha en flickvän, kanske även fru. 
10. Vilken är din favorit musik? Jag älskar att lyssna på julmusik, då det väljer jag. 
11. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då? Mina egna kläder i så fall. 
12. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro? Sparat pengarna till en lägenhet och resa. 
13. Är du lik dig nu, som du var när du var barn? Nej, jag är tjockare och är inte lika snäll. 
14. Vad tycker du om ordet hen? Jag kan använda det lite då och då för att det går snabbare att säga/ skriva. Men annars är jag en ”han eller hon”-människa då det känns naturligt för mig.
15. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak? Cupcakes med vitchoklad och hallon. 
16. Vad tycker du om köttkonsumtion? Jag tycker att det är fruktansvärt hur djur föds upp för att bli uppätna. Hur bönder mm proppar i djuren massa skit för att bli stora och ge så mycket till oss människor som möjligt. Men jag gillar kött men när jag är ute på restaurang beställer jag något annat för att jag gillar det något bättre.
17. Är du beroende av något? Ja, min telefon och dator. 
18. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför? Alla låtar från Empire. 
19. Vad gör dig riktigt förbannad? Lögner och skitsnack. När folk ljuger och hittar på dåliga saker om mig blir jag lack, alltså jag kokar och hade något ljugit om mig och jag funnits i närheten hade det inte vart kul för den personen! Sedan kan folk säga fula saker om mig, det rör mig inte i ryggen men ger någon sig på min familj eller mina vänner då kommer de värsta sidorna fram hos mig!
20. Finns det någon du gillar just nu? Ja, en tjej men tror inte det kommer fungera mellan oss. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?