Tankar kring One Tree Hill
Publicerat den

 
Nu när jag är klar med The Secret Life Of The American Teenager så är det dags att börja fundera på ett nytt maratonprojekt. Jag ville börja titta på One Tree Hill. Men innan jag sätter igång med att sammanfatta säsong 1 av serien så tänkte jag skriva några rader om varför jag älskar just denna serien. Serien innehåller kärlek, vänskap, drama och bråk! Måste säga att jag älskar alla i serien. 
 
One Tree Hill handlar om Lucas, Nathan, Hailey, Brooke, Peyton. Alla 5 går i Hight School i Tree Hill. Men Lucas & Nathan är halvbröder vilket de inte viste från början. Och de gillar inte varandra i början efter deras pappa inte är den bästa pappan man kan ha. Nathan är tillsammans med Peyton och Lucas är bästa vän med Hailey och alla börjar umgås mer. Sedan blir Nathan kär i Haley. De börjar plugga tillsammans. Jag älskar Lucas & Peyton som börjar få känslor för varandra senare i serien. En helt underbar serie måste jag säga! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?