Svar på frågestunden del 1
Publicerat den

1. Hur många syskon har du? Jag har en lillasyster som heter Ada. 
2. Goda vanor/dåliga vanor? Goda är att jag inte röker eller dricker. Dåliga är att jag inte tränar så mycket.
3. Har du någon absolut bästa vän? Ja, det är faktiskt min mamma.
4. Är det jobbigt att ha skilda föräldrar tycker du? Inte nu längre, men när jag var liten så tyckte jag det.
5. Vilken förälder bor du mest hos och varför? Jag bor med mamma, eftersom min pappa bor i Bosnien.
6. Saknar du någonsin att bo i hus? Min mormor har ett hus, men gillar att bo i lägenhet.
7. Din favoritlåt just nu? Holes In The Sky - M83 ft Haim.
8. Hur många Conversepar har du och vad för sorts? Svarta, Vita, USA & England inspirerade och rosa.
9. Vad har du för storlek på Converse? Mellan 41-42 & ja, jag har stora fötter.
10. Hur många gånger har du sett Harry Potter filmerna? Minst 20 gånger, kanske fler.
11. Vem är din favorit skådespelare? Shailene Woodley, Ansel Elgort & Jennifer Lawrence.
12. Vilken är din favorit bok? The Fault In Our Starts & The Divergent Series.
13. Vilken är din favorit film? The Fault In Our Stars & The Divergent Series: Insurgent.
14. Bästa filmen hittills? The Divergent Series: Insurgent helt klart.
15. Vilken kamera har du? Jag har en Nikon D5000
16. Hur många böcker har du läst detta året? Inte så mycket som jag borde, bara 5.
17. Bästa scenen i Insurgent? The Love Making Scene
18. Varför gillar du Shailene Woodley så mycket? Hennes beteende och för att hon är en inspiration till mig
19. Varför gillar du Ansel Elgort så mycket? Han är så duktig på allt han gör
20. Vilken film ska du se på medlemskvällen hos sf bio? Jag ska se filmen Spy. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?