Sammanfattning: Secret Life (Säsong 4)
Publicerat den

 
Eftersom jag är nu klar med Gossip Girl så var jag tvungen att börja titta på The Secret Life Of The American Teenager. Och jag vill varna er som planerar att se denna serie i framtiden. Läs inte vidare om ni inte sett hela serien. Jag kommer nämna några saker som sker i senare säsonger. Min favorit säsong är faktiskt säsong 3, 4 & 5.
 
Nu har jag sett fjärde säsongen så tänkte berätta lite om säsongen, hoppas nu gillar det: I första säsongen så lär man känna Amy, Ben, Ricky, Adrian, Grace & Jack. Jag älskar första säsongen, för då lär man känna ALLA 6 huvudpersonerna. Amy & Ricky är så himla söta ihop. Även fast de inte är tillsammans i första och andra säsongen. Men deras son är väldens sötaste måste jag erkänna. I andra säsongen får man reda mer om Ben & Amy och deras förhållande. Amy & Ricky kommer inte överens om John. Ricky vill ha mer tid med John, men det tillåter inte Amy. I
tredje säsongen så blir Ricky & Amy blir ihop och Adrian blir gravid och barnet är Bens. Ricky & Amy bestämmer sig för att ha sex och sedan så förlorar Adrian och Ben deras dotter, så jobbigt de avsnittet var! I säsong 4 får man se mycket mer av Amy & Ricky. De förlovas, flyttar ihop och sedan så skiljer sig Adrian & Ben eftersom de förlorar sin dotter. I säsong 4 så blir det en massa drama. Ben & Adrin skiljer sig, Amy & Ricky förlovar sig och flyttar ihop. 
 
I säsong fyra, så har Amy och Ricky börjar komma närmare. Grace går till Zimbabwe och möter en ny kille som heter Daniel som senare blir hennes pojkvän. Adrian är deprimerad när hon förlorade sitt barn och Ben vill lämna henne, men har inte hjärta att göra det. Adrian räknar ut att han vill lämna henne och hon försöker förföra honom så att hon kan bli gravid igen. Adrian sätter sitt mål mot Ricky. Ricky föreslår Amy och hon accepterar. Efteråt har Jesse en examensfest och alla är inbjudna. Adrian går med Omar, hennes nya pojkvän. Daniels ex-flickvän dyker upp på festen och säger att hon vill ha honom tillbaka. Ricky kysser Adrian en sista gång per hennes önskan och hon hävdar att hon är "fri" från honom, varefter hennes nya pojkvän Omar bryter upp med henne hävdar att kyssen var "helt respektlöst". Ben blir ihop med Dylan och Ricky & Amy förlovar sig! ♡
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?