Respect like you wanna be respected.
Publicerat den

 
Hoppas alla har haft en underbar vecka. För det har jag nämligen gjort, har börjat plannera vad jag ska ha med mig till Kroatien. Ska bli så kul att åka ner till mitt favorit land och jobba. Sedan så bor jag inte så långt från min familj. Min mamma är lite orolig att jag ska åka men ändå en så stor möjlighet. Jag är så taggad att åka men då vet ni att jag kommer inte kunna blogga så mycket. Men det kommer kanske något inlägg i veckan eftersom jag kommer jobba en del och när jag är ledig så kommer jag försöka att blogga från min mobil eftersom jag inte kommer ta med mig min dator. Men kommer säkert ta med min iPad och kommer försöka blogga från iPaden. Men vaknade idag runt 7 idag och startade dagen med att titta klart på säsong 1 av One Tree Hill och nu är jag klar. Kommer en sammanfattning på säsong 1 under dagen. Hoppas att ni uppskattar det, för det tar lite tid att göra det och jag gillar att skriva det. Men ska börja skriva om säsong 1 nu så hörs vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?