Food will always be around us.
Publicerat den

 
Hoppas ni har haft en fin helg. För det har jag i alla fall, min syster kom på besök i torsdags och var här tills igår. I helgen har vi ätit god mat, jag har promenerat, lagat mat/baka och sedan har vi även njutit av helgen. I lördags så hade vi en Harry Potter maraton och tittade på alla filmerna. Vill ni att jag ska göra en recension på filmerna? Jag kan göra recensioner på filmerna om ni vill! Kommer då börja med Harry Potter & De Vises Sten. Men sedan har jag och familjen även ätit BJ och bara njutut av den underbara helgen. Sedan igår så tittade jag & mamma på Johan Falk. Älskar alla filmerna, så jäkla bra! Längtar bara till sommaren då kommer nya filmer ut. Hoppas ni får en fin start på veckan, så hörs vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?