"Friendship and bravery are important things."
Publicerat den

 
Hoppas alla har haft en bra start på veckan. Jag har under måndagen och tisdagen sökt en massa jobb, tittat på Secret Life, lyssnat på massa balkan musik och ätit god mat. Igår var jag i stan på ett möte. Tänker inte berätta så mycket om det, tycker att det väldigt personligt. Kanske senare när jag känner mig mer säker i det. Men sedan så har jag även tagit det lungt. Igår som sagt så var jag och mormor i stan och sedan möte vi upp mamma och efter det så åkte vi till affären för att köpa lite godsaker. Vi köpte chips, glass och dricka. Smakade även nya Loka Crush Jordgubb, gillade inte den så mycket men går att dricka. Har lyssnat på massa musik. Men tänkte börja att sammanfatta säsong 5 av Secret Life eftersom jag blev klar med säsongen igårkväll. Tänkte höra mer er, vad vill ni se mer i bloggen? Jag kommer starta en frågestund under dagen, kändes som att det var ett tag sedan jag hade en sist. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?