“Evil depends on where you're standing.”
Publicerat den

 
Har inte blivit så mycket bloggning denna vecka heller men har haft fullt upp med att söka jobb, läsa, vila och bara titta på serier. Det kändes lite som att jag behövde ta en paus från bloggen. Men nu är jag tillbaka för att blogga. Men under denna veckan har jag också promenerat en massa, hämtat biljetter för en medlemskväll hos sf bio. Längtar till att se filmen som de ska visa. Men har börjat titta på Johan Falk filmerna, älskar alla filmerna. Längtar tills de nya kommer ut nu till sommaren. Ska fixa lite inlägg under helgen. Men har inte så mycket mer att skriva. För det mesta har jag vilat, skippat datorn & bara tittat på serier. Men nu ska jag titta på tv & dricka kaffe. Kommer upp en sammanfattning av säsong 4 av Secret Life idag. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?