"We don't think about the future."
Publicerat den

  
Snart är helgen över och denna veckan har gått snabbt, men den har varit så jäkla jobbig! Jag har verkligen haft det jobbigt under den senaste tiden. Varit hemma själv och gjort något alls, förurom läst, tittat på filmer, serier och ätit en massa mat. Har läst klart The Hobbit och började läsa The Lord Of The Rings igår. Och måste säga att jag har längtat. Kommer en recension om boken under dagen. Nu när jag tänker på böcker så tänkte jag på Insurgent. Bästa boken av tre böckerna. Kan inte fatta att Insurgent har premiär om 12 dagar. Tiden har gått snabbt och kändes som igår att Divergent kom ut på bio. Jag är med i en tävling att träffa Shailene Woodley & Theo James, biljetter till galapremiären av Insurgent i Köpenhamn & mobilskal av Tris & For. Hoppas på det bästa. Om jag inte vinner så finns det chans att jag kan vinna 2 biobiljetter och mobilskal. Man får reda på vinnaren imorgon! Men tänkte berätta om min helg för er. Har ju inte gjort så mycket än att bara tittat på The Big Bang Theory och Friends.Tänkte göra en sammanfattning av första säsongen av The Big Bang Theory. Ska fortsätta dricka kaffe nu och ska sedan äta frukost ich sedan ska jag fixa lite här hemma. Skriver mer under dagen. Puss! 



ɑ n n i k ɑ

Mums!



URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Anonym

Hej fina du. Skriv gärna till mig igen. När man är hemma mycket själv är det lät man mår extra dåligt. Försök tex nu också hitta en gay kompis där du bor via qruiser.se, så ni kan stötta varann. Eller om du vill kan du ju leta efter en flickvän där, man mår så mycket bättre om man är kär och den är besvarad. Ge inte upp. Du är värd allt. Kram från Lisa 🌺🌻✨🌸💐🌞



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?