Vem är din förebild?
Publicerat den

 
En förebild för mig är när någon bryr sig om sig själv men även andra. Jag har en del förebilder men den jag ser mest upp till är faktiskt Shailene Woodley, en helt fantastisk kvinna på så många olika sätt. Hennes sätt att uttrycka sig själv på, berätta hur hon gör och bara att hon är sig själv. Hon ser så fantastisk ut och bara hennes sätt att visa hur hon bryr sig som sina fans. Det är helt fantastisk! Jag älskar hennes sätt att hon visar att man inte behöver vara perfekt för att lyckas i livet, det du behöver är dig själv och att du tror på det du gör. Jag kom ihåg när jag såg henne första gången i The Secret Life Of The American Teenager så gillade jag henne där redan då. Men sedan såg jag henne i The Descendants och då tänkte jag, vilken underbar person hon måste vara! Och då kom The Spectacular NowDivergent, The Fault In Our Stars, White Bird in a Blizzard & nu Insurgent.
 
Hon är bara helt fantastisk och gör sitt jobb så bra. Hur kan man inte älska hennes jobb och det hon gör. Men det jag gillar mest med henne är hennes sätt att berätta hur man ska gilla sig själv. En helt fantastisk kvinna helt enkelt och bara längtar tills jag får se hennes nya projekt. Men när jag läst om det hon gjorde för att få rollen som Hazel Grace Lancaster så blev jag helt chokad. Hon hade skrivit ett mail till författaren, John Green då ho berättar varför hon just ska få rollen som Hazel Grace. Det visar exakt varför hon tar sitt jobb på fullt allvar. Hon är bara helt fantastisk på allt hon gör. Och jag måste säga att jag föredrar henne i kort hår, hon ser så mycket finare och äldre ut. Jag älskar allt med henne och vad hon gör. Hon är bara helt amazing! Vem har ni som förebild? 



♀ THE REVOLT ♀

Jag har Malala, Mandela Och Stephen Hawking som förebilder ^^



URL: http://TheRevolt.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?