"Somebody heal me from my pain."
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina och underbara läsare! Hoppas ni har haft en bra start på veckan för det har jag nämligen. I måndags skulle jag ner till stan för att hämta biobiljtetterna till Insurgent som jag ska se imorgon. Jag är så himla taggad för att se filmen. Sedan på måndagen gjorde jag inte så mycket än att bara titta på The Big Bang Theory. Sedan så sökte jag 3 jobb och efter det så gjorde jag inte så mycket mer än att bara chilla. Sedan igår var jag på bio för att se en förhandsvisning med min mamma och vi såg Into The Woods, helt okej film. Kommer göra en recension under dagen. Sedan när jag kom så gjorde jag inte så mycket än att jag tittade på tv och sedan så somnade jag. Men idag vaknade runt 7 och just nu dricker jag kaffe och tittar på The Big Bang Theory och ska snart äta frukost sedan ska jag klä på mig och fixa lite här hemma och söka jobb. Kommer fixa en massa inlägg idag. Skriver mer senare. Puss! ♥



Lisa

Härligt att höra att du mår bättre. Ler. :) Duktig du är som söker jobb. Jag har tips på två bra böcker när man söker jobb, dv v s ansökningsboken http://www.ansokningsboken.se/ och Cv boken, som båda handlar om hur man kan marknadsföra sin kompetens på ett bra sätt.

Båda är skrivna av Charlotte Håggård, som är en av svergies bästa kariärs coacher Se om du hittar dom på biblioket.

Ha en bra helg och vad roligt du sett filmen du ville se nu.

Kram från Lisa :D



URL:


Lisa

Härligt att höra att du mår bättre. Ler. :) Duktig du är som söker jobb. Jag har tips på två bra böcker när man söker jobb, dv v s ansökningsboken http://www.ansokningsboken.se/ och Cv boken, som båda handlar om hur man kan marknadsföra sin kompetens på ett bra sätt.

Båda är skrivna av Charlotte Håggård, som är en av svergies bästa kariärs coacher Se om du hittar dom på biblioket.

Ha en bra helg och vad roligt du sett filmen du ville se nu.

Kram från Lisa :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?