"I'll say it one last time: Be brave."
Publicerat den

 
Hoppas alla har haft en bra helg! Blev inte så mycket bloggning denna helgen eftersom jag har haft det så jobbigt under helgen. Folk kommenterar allt man gör och det man gör. Känns så jobbigt eftersom folk ska kommtera allt man gör och det är så jobbigt! Folk måste inse att vi lever i 2015 och att alla ska vara lika värda vid denna tiden. Men nog om detta, ska berätta om min helg till er så att jag blir lite gladare! Men i fredags så gjorde jag inte så mycket än att jag tittade på film, serier och städade här hemma. Sedan så tittade jag på Divergent eftersom jag ska se Insurgent snart och vill vara förbered! Jag är så taggad på att se filmen och fick just reda på att filmen är 2 timmar och 38 minuter! Som jag längtar att se denna filmen. Sedan jag läste boken första gången förre året har jag längtat. Jag måste säga att Insurgent är min favoritbok av alla tre böckerna. Men nog om detta. Men ska berätta om min lördag och söndag till er! I lördags så läste jag, tittade på filmer, serier, tvättade och åt mat. Sedan så tittade jag på melodifestivalen. Och andra chansen är i Helsingborg på lördag! Igår så gjorde jag inte så mycket än att jag chillade. Inte så mycket mer. Vaknade idag kl 8 och tittar på The Big Bang Theory och dricker kaffe och äter frukost. Kände inte för mig att helt enkelt blogga men ska försöka blogga mer i veckan. Skriver mer senare. Puss! 



ɑ n n i k ɑ

Gott!



URL: http://blogofphoto.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?