"I don't wanna do this anymore."
Publicerat den

 
Hoppas ni har haft en bra vecka hittills.Jag har i alla fall inte gjort så mycket än att bara söka jobb, tittat på serier & läst. Nu är det äntligen fredag och ska bli skönt med helg. Igår så gjorde jag inte så mycket än att jag fixade lite här hemma, åt frukost, drack kaffe, åt lunch, middag, läste och tittade på filmer/serier. Sedan så snackade jag med en kompis och syrran. Hon kommer och hälsar på nästa torsdag och då ska vi se Insurgent. Det är 4:e gången jag ser filmen. Den är riktigt underbar och Shailene Woodley är så jäkla bra i filmen. Hoppas min syster gillar den lika mycket som jag gör. Vilket jag tror hon kommer göra eftersom gillar faktiskt både Ansel och Shailene. När vi såg The Fault In Our Stars första gången så grät hon mer än jag. Hon älskar den filmen lika mycket som jag gör. Men ska dricka upp mitt kaffe nu och sedan ska jag fixa lite här hemma och efter det tänkte jag plugga lite matte. Eftersom jag ville börja plugga lite matte b eftersom en dag vill jag plugga på högskola och då måste man ha matte b. Hoppas ni har en fin fredag så hörs vi mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?