Fan vad ledsen jag blir.
Publicerat den

Asså jag kan inte förstå vilken värld vi lever vi. Varför ska alla vara så elaka, taskiga, dumma? Tycker ni inte att det är dags att sluta kritisera oss och bara leva livet så som det är menat. Jag har nu under den senaste tiden känns mig så dålig, värdelös, deprimerad och inte orkar göra något alls. Varför är det så? Varför ska vissa folk behandla oss som skit? Det är för helvete 2015 och kanske dags att sluta tänka på hur det var innan och leva ert eget liv.
 
Jag kom ut som lesbisk för att par veckor sedan, men har alltid vetat det eftersom jag alltid har haft något för tjejer. Men det är inte alltid lätt för vissa tjejer/killar att komma ut. Oavsätt vem du är eller hur du är så får du leva hur fan du vill. Det är ditt beslut inte dina haters beslut, bara skit i vad de tycker. Men tyvärr så har jag ingen att prata med om detta, eftersom min syster och mamma inte tar mig seriöst eftersom jag är lesbisk. Ibland kan det vara jobbigt för vissa att komma ut. Men för så var det inte svårt men det svåra var att ingen tar mig seriöst. 
 
Jag blir så ledsen och trött att vissa inte ens bryr sig om mig mer, om jag hade dött så hade nog alla varit glada tror jag. Blir så jäkla trött på detta livet och jag mår inte alls bra. Jag tror ingen kommer ta mig seriöst och jag kommer alltid känna mig så här. Det är så jobbigt men jag känner att det dags att låta dessa människor låta gå och skita i de helst. Jag pallar inte med detta längre, det är så jobbigt just nu. Varför ska vi alla bli kritiserade för allt vi gör och tro att folk ska vara snälla mot oss. Vi alla kommer alltid ha haters och må sjukt av detta. Jag blir bara så trött på folk som gör mig ledsen. Så jag säger nu och inte igen. Jag vill bara att ni ska låta mig vara ifred och låt mig vara och göra min egen sak.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?