Home sweet home ♡
Publicerat den

 
Nu är jag hemma från Kroatien & det ska bli så skönt att vara här. Jag var i Kroatien i 5 hela veckor och måste säga att det har varit en bra upplevelse. Men jag har nu tänkte mycket på detta som att jobba som reseledare och det ät inget för mig. Jag tyckte att det var sjukt kul med människor men inte som detta. Jag tyckte det var kul med att träffa nya människor men att jobba för Scandjet är något jag inte vill göra mer! Jag tänkte berätta för er hur det var att jobba på ön Lošinj. Hoppas ni gillar detta inlägget för nu är jag tillbaka med bloggningen. 
 
Under mina 5 veckor i Kroatien så fick jag möta upp nya gäster på flygplatsen i Rijeka som ligger 3 timmar från Lošinj och då fick jag åka med de till ön Lošinj och sedan under dagarna hade vi träfftider, informations möte och sedan åkte vi på utflykter med gäster för att berätta lite och stället vi besökte. Jobbade för det mesta under alla dagar och hade typ 3 dagars ledighet under hela min tid där. 3 dagar ledigt under 5 veckors tid och måste säga att jag är så trött på Scandjet som ett företag. Kommer inte vilja jobba för de igen och de ljuger om det mesta. Vilket jag verkligen hatar, att ett privatföretag ljuger så mycket som dessa är sjukt. Men så såg alla mina dagar ut, men träffade jätte trevliga människor och gillade staden. Men nu är jag tillbaka vilket är så jävla skönt! Men ska äta frukost nu och fixa lite saker sedan ska jag till arbetsförmedligen. Vi hörs senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?