"You need to be strong, be brave."
Publicerat den

 
Hoppas ni har haft en bra vecka hittills, för det har jag. Jag startade min vecka med att fixa min dator som inte funkade, tydligen hade det hänt något med datorns skärm men det fixade jag sen. Känns så mycket bättre nu och kan fortsätta söka fler jobb nu vilket känns bra. Men denna veckan har jag tittat på One Tree Hill, filmern, sökt massa jobb och bara njutit! Vädret är kanske inte det bästa med jag gillar när det regnar, riktigt mysigt. Speciellt när man dricker kaffe och tittar på en serier, känns lite som höst! Men sedan så har jag fixat lite saker i mitt rum. Igår/Inatt kom Insurgent ut på nätet och är så jäkla glad för det! Nu kan jag se filmen om och om igen. Men nu ska jag dricka klart mitt kaffe och sedan ska jag söka fler jobb. Sista säsongen av One Tree Hill har jag sett nu och älskar alla säsongerna. Sammanfattningen kommer upp under kvällen. Men vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?