Sammanfattning: 90210 (Säsong 1)
Publicerat den

 
Eftersom jag är nu klar med One Tree Hill så var jag tvungen att börja titta på. Och jag vill varna er som planerar att se denna serien i framtiden. Läs inte vidareom ni inte sett hela serien. Jag kommer nämna några saker som sker i senare säsonger Alla säsongerna är underbara!
 
Nu har jag sett första säsongen så tänkte berätta lite om säsongen, hoppas nu gillar det: I första säsongen så lär man känna Annie, Dixon, Naomi, Silver, Adrianna, Navid & Liam. Jag älskar första säsongen, för då lär man känna alla 5 huvudpersonerna. Adrianna & Navid är så himla söta ihop. De blir tillammans lite i första säsongen eftersom Adrianna blir gravid med barnet är inte Navids och han tar hand om henne. 
 
Föräldrarna Debbie och Harry Wilson och deras dotter Annie och adopterade son Dixon. Harry är faktiskt från Beverly Hills och kommer tillbaka både att ta hand om sin mor Tabitha och att arbeta som rektor på West Beverly Hills High School. Några av familjemedlemmarna kämpar för att anpassa sig till flytten. Dixon har mindre problem med hans antagande; Harry och Debbie kämpar med avslöjandet att Harry har en son med Tracy, hans tidigare high school sweetheart. I första säsongen så får man se mycket av Annie Wilson, Dixon Wilson, Naomi Clark, Erin Silver, Adrianna Tate-Duncan, Navid Shirazi & Liam Court. Det händer en massa drama, kärlek men även vänskap och hur det är att vara tonåring. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?