"Everytime I think about you I fell happy."
Publicerat den

 
Då var det en ny vecka, igår var det måndag och jag startade min vecka medatt söka jobb, dricka kaffe och vatten. Känns som att jag har börjat min viktnedgång bra, har gått ner 6 kg sedan jag kom hem från Kroatien och det var 4 veckor sedan. Tänk att juli är snart över och jag fyller 23 år om mindre än en månad kvar. Tänkte berätta lite om min helg. I fredags så var jag på bio med min syster och vi såg Paper Towns och tyckte filmen var jätte bra. Det bästa var när Ansel var med i filmen, älskar den scenen. Tänkte göra en recension om filmen under dagen tror jag, Sedan snackade jag en en tjej som jag är på g med, under lördagen så tittade jag på Zorro och sedan var jag ute och gick ett tag. Sedan i söndags var jag hemma och njöt av sista dagen denna veckan, mormor gjorde en kaka med bär som vi plockade. Men sedan så tittade jag på 90210 och är snart klar med säsong 3. Men ska fixa lite saker nu, skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?