“I must have loved you a lot.”
Publicerat den

 
Då var det söndag igen. Gillar verkligen inte att tiden går så snabbt som den gör! Vill vara mer ledig, men har funderat mycket på om jag ska gå vidare efter grundutbildningen och funderar på att sluta efter februari men vet inte än. Eller kanske bara gå till kallskänka som är rätt kul också, men får se! Vill bara ut och jobba så ska söka aktivt med jobb under den tiden som är kvar för att kunna få ett jobb till sommaren typ. Sedan behöver jag inte gå i skolan mer för det är inget för mig, känner jag. Jag vill helst jobba och tjäna pengar. Men iallafall tänkte berätta om min helg hittills. Under fredagen så var jag lite sjuk, så fick åka hem tidigare. Under fredag så tittade jag på Gossip Girl och drack kaffe, sedan åt vi tacos och tittade på tv och bara hade en mysig fredag! Sedan läste jag Anna And The French Kiss och gillaar verkligen den boken! Sedan igår så tvättade jag här hemma, fixade mitt rum, gjorde en del uppgifter till skolan och sedan på kvällen så hade vi en fest här hemma. Inte så stor men ändå en liten. Mamma och hennes kompis hade det trevligt, medans jag, syrran och vår kompis bara njöt och snackade och tittade på Gossip Girl! Gick och la mig runt 23 och läste lite sedan så vaknade jag för en timme sedan och nu dricker jag kaffe, tittar på nya säsongen av Glee (sista säsongen) och äter frukost! Skriver mer senare. Puss! ♥ 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?