"A dream is a wish your heart makes."
Publicerat den

 
Hoppas ni har haft en bra vecka, det har jag inte i alla fall. Jag har mått så dåligt den senaste veckan, varit sjuk, känt mig värdelös att jag inte kan göra något! Skolan har inte alls varit bra, jag känner ingen ork att fortsätta. Varför är det så? Det ända jag vill göra är jobba. Jag vill tjäna pengar och inte gå i skolan! Vad ska jag göra? Men var ju sjuk i nästan en hel vecka från skolan. Men igår tittade jag på The Theory Of Everything och måste säga att den filmen är amazing! Så glad att den har fått så många oscars-nomineringar. De fick 5 oscars nomineringar. Kommer göra en recension av filmen under helgen. Men sedan har jag även gått till min praktikplats och frågat om tiderna. Riktigt softa tider och sedan har jag bara gått i skolan, promenerat och tittat på Gossip Girl. Är på säsong 5 av Gossip Girl. Kommer en sammanfattning av säsong 5 i helgen. Men ska dricka kaffe nu och fortsätta plugga och sedan ska jag fixa lite i lägenheten. Skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?