“The truth has a way of changing people's plans.”
Publicerat den

 
Hoppas ni har haft en bra vecka, för mig har det varit en bra vecka. Startade veckan med att ha min bedömings lunch och blev godkänd & sedan hade jag ett prov i onsdags och blev godkänd där också. Men idag är det min sista dag i skolan och sedan slutar jag. Ska även blogga mer efter det. Kommer även fixa andra saker till bloggen. Men såg Fifty Shades Of Grey igår och kommer göra en recension om filmen till helgen. Gillade inte filmen alls, de spelar så dåligt och scenerna då de är tillsammans verkar helt fake. Så kan verkligen inte tipsa om denna film, är väldigt besviken. Men nu finns The Hunger Games: Mockingjay äntligen ute och har redan sett den 2 gånger. Men tänkte se alla tre filmerna i helgen. Kommer försöka blogga mer när skolan är över, för då har jag tid. Men det finns en bra sak sm jag har börjat med och det är att jag springer/promenerar varje dag. Vilket känns lite bättre eftersom jag har varit väldigt deprimerad på den senaste tiden. Men det positiva är att det känns mycket bättre. Äntligen är det oscarsgalan på söndag och gissa vem ska titta! Kommer göra en sammanfattning på måndag när de är klart. Har ni sett det första klippet av Insurgent? Och vad tycker ni, jag läste ut boken förra veckan och måste säga att jag är redo och hoppas på att filmen är lika bra som boken. Men skriver mer senare. Puss! 



ɑ n n i k ɑ

Fin inspo!



URL: http://blogofphoto.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?