"Du måste bara acceptera den du är."
Publicerat den

 
Då var det fredag igen, vilket betyder att det är helg snart! Jag har inte hunnit blogga alls denna veckan känns det som, men jag har verkligen inte mått bra. Har bara tittat på filmer, serier & läst böcker. Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering. Men kommer blogga mer under helgen. Den sista trailern till #Insurgent har kommit och jag blir bara mer och mer taggat på filmen. Nu är det bara 20 dagar kvar tills vi får se The Divergent Series: Insurgent. Hittills har vi fått 3 klipp, 2 behind the scenes & 4 trailers och 2 TV Spots och hoppas vi får se fler klipp eftersom skådespelarna ska ha intervjuer snart och då kommer de förhoppningsvis vissa fler. Hoppas på det bästa! Men tänkte berätta om min vecka för er. Har hittills bara tittat på filmer, serier och läst, druckit kaffe och bara läggat i sängen. Eftersom jag har haft det så jäkla jobbigt under denna veckan. Eftersom jag har kommit ut till min familj så känns det som att de tittar så konstigt på mig, de tittar annorlunda. Herregud jag har sett sånt på tv men trodde aldrig det skulle hända mig. Det är för fan inte mitt fel att jag gillar tjejer och att jag är lesbisk. Jag har även haft självmordstankar om detta och känner att jag inte kan ge något mer än vad jag har gett. Hatar den känslan, finns ingen positiv person i mitt liv just nu. Alla är så jävla negativa. I vilket samhälle lever vi, ska vi inte kunna leva ett normalt liv och inte bli kritiserat om tjejer gillar tjejer och killar gillar killar. Det viktigaste är att man respekterar sig själv och accepterar den man när. Blir så jäkla trött på sånt liv. Mår jäkla dåligt av allt detta. Finns det någon där ute man kan snacka med? Jag har pratat med en kurator men det hjälper inget alls! Jag blir så jäkla trött på folk som inte kan accptera att det är ditt liv och ingen annans. Men skriver mer senare. För nu ska jag städa. Puss! 



Lisa

Gud vad starkt gjort att du kommit ut för din familj. Stark du är. Men gud vad jobbigt det tittar konstigt på dej!! :/ Har du sagt till dom att du är självmordsbenängen med, kanske skulle du säga det, så de förstår hur dåligt du mår. Så de kan hjälpa dig.

Du kan prata mer med mig, om du vill.

Kram från Lisa

Svar: Tack så mycket Lisa. Du är amazing! Men de tror fortfarande att det är ett skämt att jag inte är lesbisk och det gör så ont i hjärtat av detta. Jag känner mig så dålig på grund av detta och vill inte fortsätta leva så här. Tur att jag kan prata med dig om detta.
Kram från Anja
Anja Kajtaz



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?