All you need is love. But a little chocolate now and then doesn't hurt.
Publicerat den

 
Hoppas ni har haft en bra start på veckan, för min del har det var helt okej. Jag mådde jätte dåligt igår, hade så ont i magen. Och mådde ännu sämre idag, har så ont. Så ligger i soffan just nu och läser Insurgent. Idag kommer det ut nyheter om vår egna Tobias Eaton (Four) och hoppas på att vi får ett klipp eller något. Eller så blir det kanske bara någon bild, bättre än inget allt. Det är ju bara 37 dagar kvar till premiären. Tänkt vad tiden går snabbt, kändes som igår att jag läste boken första gången. Bara längtar tills jag får se The Divergent Series: Insurgent på bio + att jag kommer se den i 3D vilket kommer bli så mycket bättre. Sedan så kommer jag även börja läsa The Lord Of The Rings böckerna och The Hobbit boken. Eftersom jag har alla ljudböcker nu, mycket bättre när man har en ljudbok. Lättare att läsa för min del, dessutom så blir det roligare att läsa. Ska försöka gå på bio nästa vecka, eftersom jag vill se Fifty Shades Of Grey. Har inte ens läst böckerna. Men får nog göra det efter jag har läst alla sagan om ringen böckerna och hobbit boken. Det blir kanske nästa månad. Men ska fortsätta läsa nu, skriver mer imorgon. Kommer fler inlägg då. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?