Jultag ♡
Publicerat den

 
1. Pepparkakor eller lussebullar? Lussekatter helt klart. 
2. Skumtomtar eller knäck? Båda 2 men föredrar skumtomtar. 
3. Ischoklad eller marsipan? Marsipan, eftersom man kan baka med marspian. 
4. Köttbullar eller prinskorvar? Min mammas goda köttbullar. 
5. Julkorv eller julskinka? Julskinka helt klart, gillar inte korv så mycket. 
6. Lax eller sill? Varmrökt lax och senapssill. 
7. Tryfflar eller julgodis? Jag älskar tryfflar, så gott! Men vad skulle julen utan vara julgodis?
8. Paradis eller Aladdin? Paradis helst, eftersom jag inte gillar choklad med sprit. 
9. Revenbensspjäll eller Janssons frestelser? Jag hade helt utan tvekan valt revbensspjäll. 
10. Glögg eller julmust? Jag älskar båda två men föredrar julmust. 
11. Rödbetsallad eller dopp i grytan? Så klart rödbetsallad, älskar det. 
12. Ris a la Malta eller gröt? Gröt med en bär och massa andra saker till det. 
13. Hemma eller borta? Hemma är det bästa som finns, älskar att ha massa mat. 
14. Utomlands eller Sverige? Jag älskar Sverige men jag förendrar att vara utomlands. 
15. Ge eller få? Båda två, älskar att få men älskar även att se när jag ger. 
16. Mysteriet på greveholm eller Sunes jul? Sunes jul eftersom det är den julkalendern jag gillar. 
17. Chokladkalender eller paketkalender? Chokladkalender eftersom jag älskar choklad. 
18. Plastgran eller äkta? Äkta med jag har pollen och nyser hela tiden. 
19. Arne Weise eller Ernst? Ernst eftersom han har allt i sitt program. 
20. När vill du att första snön ska falla? I slutet av November, början på december. 
21. Har du haft en grön gräsmatta på julen? Ja, många gånger.
22. När är det dags att pynta? Vi här hemma pyntar alltid första advent, så mysigt! 
23. Kan du komma på något negativt med julen? Att jag inte får vara med min hela familj. 
24. Favorit julfilm? Alla ensam hemma filmerna och The holiday. 
25. Favorit julkalender? Sunes jul måste jag säga, så rolig! 
26. Blir du mättad av julen när den är slut eller vill du ha mer jul? Nej, jag älskar julen och vill ha det året om. 
27. När öppnar du dina julklappar? Vi öppnar julklapparna under tiden kalle anka visas på tv. 
28. Favorit juldoft? Pepparkakor och lussekatter. 
29. Vad framkallar mest julstämning? När man lägger fram alla julklappar under granen och julmusiken.
30. Vad är viktigast med julen? Att man kan fira med sin familj <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?