God Jul till er alla! ♥
Publicerat den

 
Jag tänkte ta och kika in och önska er alla en riktigt god jul! Hoppas ni har haft en underbar jul allihoppa. Själv har jag haft det helt underbart, så skönt att vara ledig i några dagar. Jag firade min jul med familjen och fick en massa fina julklappar av både mina chefer och familjen. Av cheferna fick jag 4 glas & 2 fina glas skålar, super nöjd med presenten. Sedan av familjen fick jag massa saker som knivar, bestick, tallrikar, presentkort, tofflor och pyjamas. Jag älskar julen, en favorit del på året & önskar bara att det är i flera dagar. Men detta året gick allt så snabbt och dessutom blev jag sjuk och sitter nu och skriver med världens största förskylning. Perfekt nu innan nyår, fyfan vad jag hatar att vara sjuk. Ville bara önska er en god fortsättning. Hur var din jul? Vad fick du i julklapp? Berätta gärna i en kommentar ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?