100 frågor - del 1
Publicerat den

Tyckte det skulle vara kul att göra en liten lista såhär på onsdags morgonen. Men iställtet för att svara på alla 100 frågor i ett och samma inlägg, så delar jag upp dem! 
 
 
1. Vilken ålder har du fasnat i? 
Jag är 23 år och nej det har jag inte. Jag känner mig som en 23 åring. 
 
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Jag vaknade precis så kanske kan skriva om igår. Och det var min familj. 
 
3. Hur lång är du?
Jag är 173 cm lång. 
 
4. Vilken är den senaste filmerna du sett?
Senaste filmerna jag har sett nu är det jul igen 1, 2, & 3. 
 
5. Vem är ringde du senast? 
Tror det var mamma. 
 
6. Vem ringde dig senast? 
Min mamma. 
 
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? 
Jag fick en tumme upp för mina lussekatter. 
 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag älskar att skicka sms. 
 
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
De är skilda, sedan många år tillbaka. 
 
10. När såg du senast din mamma?
Ett tag sedan, igårkväll runt 23 tiden. 
 
11. Vilken ögonfärg har du? 
Bruna. 
 
12. När vaknade du idag?
Idag vaknade jag runt 8 och är fortfarande jätte trött. 
 
13. Vilken är din favoritjulsång? 
Do They Know It's Christmas? 
 
14. Vilken är din favoritplats?
Mitt rum eller hela lägenheten. 
 
15. Vilken plats föredrar du minst?
Sjukhus och tandläkarstolen.
 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Då tror jag bor i en egen lägenhet och är lycklig. 
 
17. Vad fick dig att skratta senast?
För ett par dagar sedan, min konversation med min kollega på jobbet. 
 
18. Hur stor är din säng?
Den är sjukt stor, vilket jag älskar. 
 
19. Har du stationär eller bärbar dator?
Laptop.
 
20. Vad gör du på en ledig dag?
Spenderar tiden med serier, kollar på film, sover länge.
 
21. Den absolut finaste låten du vet?
Åhh, det finns så många. Men en av favoriterna är helt klart M83 - Wait. 
 
 
22. Frukost eller inte? 
Jag älskar att äta frukost. 
 
23. Vilka städer har du bott i?
Jag har bara bott i Helsingborg sedan vi kom till Sverige.
 
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Stickade strumpor!
 
25. Vad gör du helst på helgerna? 
Jag tar en sovmorgon med en stor kaffe och bara tittar på serier & filmer. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?