"You never give up when I’m falling apart."
Publicerat den

 
Då var det äntligen fredag och snart är det äntligen helg, vilket känns så jäkla skönt. Igår var jag i Hässleholm för att lämna Ada (min syster) på tågstationen eftersom hon skulle till Stockholm och hälsa på hennes kille. Sedan så köpte hon en frapino med smak av cookies and cream som jag gillade faktiskt. Sedan åkte jag hem och fixade mitt rum lite och sedan så tittade jag på 90210 och ska sammanfatta under dagen. Sedan så somnade jag ganska snabbt igår och idag vaknade jag runt 7 och sedan så drack jag kaffe och frukost och sedan var jag på en intervju i butiken mint fashion i Helsingborg och kom hem nyss och nu ska jag äta. Skriver mer senare. Puss! 



ɑ n n i k ɑ

Gott!



URL: http://blogofphoto.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?