You have to truly love yourself to be happy.
Publicerat den

 
Då var det lördag igen vilket betyder tvättdag. Varje lördag så tvättar jag hemma som ni kanske har läst. Skulle egentligen till jobbet idag och skriva på några papper men gör det imorgon istället eftersom min chef skulle göra något annat. Men idga har jag ätit glass, chips och druckit vin och bara njutit av helgen tillsammans med massa filmer och avsnitt av PLL. Älskar säsong 6 mest och man får äntligen veta vem A (Charles) är. Jag tänkte att det var Cece. Om några månader fortsätter säsong del 1 och hoppas det blir massa haleb scener och spoby. De är mina favorit par. Men sedan har jag även vilat lite eftersom jag känner mig sjuk. Men ska ner till tvättsugan och fixa det sista och sedan försöka vila lite. Ska fixa lite saker till imorgon och sedan kanske skriva lite. Känner att jag måste det eftersom jag har känt mig väldigt deprimerad under den senaste tiden. Men skriver mer när jag har tid. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?