"This is real for me, you and me."
Publicerat den

 
God morgon på er mina finisar. Då är det en ny vecka, vilket betyder nya utmaningar. Jag startade denna veckan på bästa sätt, att gå på en arbetsintervju på en restaurang i Helsingborg. I helgen så gjorde jag inte så mycket, jag fixade mitt rum lite, städade lägenheten och tvättade. Sedan har jag promenerat en massa och varit på Malmöfestivalen. Hade en helt underbar dag i Malmö och gjorde en massa och sedan så såg jag även artister från RixFm festivalen. Och sedan igår så var jag i affären och köpte en massa saker för veckan. Sedan igårkväll såg jag The Hunger Games på tv och älskar verkligen den filmen! Speciellt alla scener med Peeta & Katniss. Men nu ska jag söka fler jobb och skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?