"My favorite dessert is chocolate."
Publicerat den

 
Denna veckan har gått väldigt snabbt tycker jag, redan torsdag. Men det känns som att tiden går snabbare ju äldre man blir. Men i måndags så gjorde jag inte så mycket än att söka lite jobb, var på stranden och sedan så gjorde så mycket den dagen. I tisdags så var jag för det mesta hemma och sedan så promenerade jag med min syster. Och tittade på lite avsnitt av PLL och sedan så läste jag en bok. Just nu läser jag Harry Potter, den första boken. Och tänkte skriva en recension om boken. Sedan igår var jag hemma också och tittade på Empire med min syster. Hon gillar serien och blev glad för det eftersom Empire är min favorit serie. Men sedan så somnade jag ganska tidigt igår och vaknade idag runt 7 och nu dricker jag kaffe och tittar på PLL på tv. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?